Sporočila za javnost - Γεια ..
Γεια ..
και εγω νεος και ξαχνωμαι............
Αντε καλους αγωνες να εχουμαι..
Objavil lampros, 2015-02-12 22:38:54
To je odziv na spodnje sporočilo za javnost:
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ!!!
Objavil Yeyos, 2014-02-25 13:53:57
-
Všečki: 9
|
Rating: 1.861
Χαιρετώ όλους τους Ελληνες που παίζουν εδώ! Εγω γράφτηκα σχετικά πρόσφατα και μαθαίνω το παιχνίδι! Περιμένω να γνωριστούμε και να συναγωνιστούμε! Οποιος έχει εμπειρία, θα ήταν καλό να μου δώσει μερικές συμβουλές!!!
Formula 1: Car Rankings
NMABEL presenteert nieuwe livery
Prevod igre
Esforço sem atalhos