Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
OmBlogGenerella reglerIntegritetspolicy

RE: NASC Mexico Series

Hey,

Bedankt voor de interesse :-), ik zou graag bij u team rijden maar ik denk dat ik in Mexico niet persé veel betere resultaten (ivm. rating) zou halen dan in Brazilië. Mijn huidige plan is om volgend seizoen in de Indy Junior te racen.

groeten,
Mc :-)

2020-01-05 20:54:53 av deleted83638
Gillas: 1 | Betyg: 1.00
Detta är en reaktion på följande pressmeddelande:

NASC Mexico Series - San Pedro Beers/Svvander Racing team

2020-01-05 17:03:53 av svvander - Gillas: 1 | Poäng: 0.947

Hey, Misschien volgend jaar overstappen naar de NASC Mexico Series? Ik kan een plaatsje maken bij het San Pedro Beers/Svvander Racing team. :-) Ickx gaat een klasse hoger, na de tittel. Laat maar iets weten. En voor de rest: goed blijven traine...

Bästa pressmeddelanden

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos