Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
OmBlogGenerella reglerIntegritetspolicy

Martin Losic departs from motto E

Martin Losic:it was a pleasure to drive and tease in moto E but it was time for me to leave even though everyone expected me to stay but my manager didn't decide that and if i won't be in 13th then i go back to moto e but i very sad and happy I don't know any more that I feel this has killed me




Cucak11:I know Martin is upset about leaving the series but when I have already decided and formed a Plenča Moto team with one friend and he is surnamed Plenča and he does not want his surname to be in moto E but a minimum moto 3


2019-10-25 09:32:41 av cucak11
Gillas: 4 | Betyg: 6.47

Bästa pressmeddelanden

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos