Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
OmBlogGenerella reglerIntegritetspolicy

In sfarsit mi-am luat MOTO :)

Mi-am achizitionat acum 2 zile o Honda de 1000cc si particip in cursele MOTO GP! Este foarte interesant, dar si foarte complicat pentru ca baietii care concureaza acolo sunt departe rau! In urmatoarele doua saptamani mi-am propus sa urc pe primul loc in clasamentul national si sa fac cat mai multe puncte in FORMULA 2. Apropo, in cursa de ieri am urcat din nou pe locul 6, ceea ce este senzational pentru nivelul meu si al Romaniei!
Multa bafta la curse!

2015-03-16 07:00:15 av DoRuF1
Gillas: 0 | Betyg: 0.00

Bästa pressmeddelanden

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos