Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
OmBlogGenerella reglerIntegritetspolicy

Mos Nicolae

Astazi, 6 Decembrie as dori sa urez un La multi ani tuturor celor care va cheama Nicolae, Nicoleta sau diverse diminutive:) ....Sper ca a venit Mos Nicolae la toti!
Eu am mers pe varianta "decat sa raman dezamagit ca nu s-au umplut ghetele, am preferat sa imi pun slapii ca sa dea pe afara".
O zi buna va doresc, distractie placuta!

2014-12-06 06:59:12 av DoRuF1
Gillas: 1 | Betyg: 1.60

Bästa pressmeddelanden

English Formula 1: Car Rankings
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos