Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
Vi använder kakor för att förbättra din spelupplevelse och för att analysera vår trafik. Vi delar också infomation om ditt användande av sajten på våra sociala medier, i annonser och för analasyspartners.
Detaljer OK
OmBlogGenerella reglerIntegritetspolicy

Simple teams please

These proposals for low level teams all sounds rather complicated - why not start simple:
- for a series, let drivers designate teams
- enable the setting in the Race setup for allow team mate past and make it work in race
- add a standings tab for the teams

2020-11-19 11:47:43 av Mobeer
Gillas: 3 | Betyg: 4.22
Detta är en reaktion på följande pressmeddelande:

How lower level teams would work

2020-11-17 23:02:43 av kman901 - Gillas: 2 | Poäng: 1.856

The way the lower level teams for F1 would work is that they would run the f1 schelude. They would have their own bugdets to buy things and sign emploiess. The racers can not be older than 25 when signed. They have the same rules. The engines though ...

Bästa pressmeddelanden

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos