Usamos cookies para melhorar a tua experiência do jogo e para analisar o nosso tráfego. Também partilhamos informação acerca da utilização do nosso site com os nossos medias sociais, publicidade e parceiros de análise de tráfego.
Detalhes OK
Usamos cookies para melhorar a tua experiência do jogo e para analisar o nosso tráfego. Também partilhamos informação acerca da utilização do nosso site com os nossos medias sociais, publicidade e parceiros de análise de tráfego.
Detalhes OK
AcercaBlogTermos de ServiçoPolítica Privada

Martin Losic departs from motto E

Martin Losic:it was a pleasure to drive and tease in moto E but it was time for me to leave even though everyone expected me to stay but my manager didn't decide that and if i won't be in 13th then i go back to moto e but i very sad and happy I don't know any more that I feel this has killed me




Cucak11:I know Martin is upset about leaving the series but when I have already decided and formed a Plenča Moto team with one friend and he is surnamed Plenča and he does not want his surname to be in moto E but a minimum moto 3


em 2019-10-25 09:32:41 por cucak11
Gostos: 4 | Rating: 6.47

Top de Comunicados de Imprensa

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos