Używamy cookies, aby ulepszyć grę i do analizy ruchu użytkowników. Dzielimy się również informacjami na temat korzystania z naszej strony z naszymi partnerami społecznościowymi, reklamowymi i analitycznymi.
Szczegóły OK
Używamy cookies, aby ulepszyć grę i do analizy ruchu użytkowników. Dzielimy się również informacjami na temat korzystania z naszej strony z naszymi partnerami społecznościowymi, reklamowymi i analitycznymi.
Szczegóły OK
INFOBlogWarunki UsługiPolityka Prywatności

Manen tulevaisuus

Formula 2 world seriesin viimeinen kisa Interlagosissa on huomenna ja Papinaho lähtee kisaan tosi vaikeesta asemasta jos haluaa päästä pistesijoille. Kysytytäänpä vähäsen häneltä.

T: toimittaja
P: Papinaho

T: Tätä kautta on enää yksi kisa jäljellä. Mikä on strategia kisaan?

P: Lujaa on mentävä. Tarkotus olisi ajaa kahella stopilla pisteille.

T: Mikä tällä kaudella on mennyt pielee?

P: On niitä tekniikka ongelmia ollu, mut on niitä keskytyksiä tullu omastaki virheestä. Tää kausi piti olla parempi, mut ei ollu. Valitettavasti.

T: Mitä aiot tehdä seuraavalla?

P: Varmaa aion ajaa euroopassa, kun ei oikee maailman sarja onnistu.

T: Miksi sinne?

P: Että olisi helpompaa päästä pisteille. Ei ikinä ole kivaa, kun ei pääse pisteille.

T: Mitkä on tavoitteet?

P: Voitto. Pitäis alkaa jo tulla voittojaki, kun muuten ei pääse Formula ykkösii. Ja pitäis tässä iässä jo päästä, mut pitäähä sitä näyttöjä antaa.

T: Selvä, Eipä ollut muuta. Onnea huomiseen kisaan.

P: Juu, kiitti.

2014-10-18 21:52:33 przez 1fmane224
Lubią: 6 | Ocena: 9.89

Najlepsze Ogłoszenia Prasowe

English Formula 1: Car Rankings
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos