Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
OmBloggBrukervilkårPersonvern

Nationale motorsport associatie

Hallo beste Nederlanders. Ik wil jullie melden dat jullie nu er voor kunnen zorgen dat wij met ons land in de Nations cup komen. Wij hebben op het moment 3 aanvragen en er zijn 10 aanvragen nodig om in de Nations cup te komen. Ik vraag jullie om een aanvraag te doen voor een team in de Nations cup. Ik hoop dat jullie nu een aanvraag doen en ik hoop jullie weer in de Nations cup te zien.

den 2015-04-02 21:02:11 av Dionsta02
Liker: 3 | Vurdering: 3.13

Mest Populære Pressemeldinger

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos