Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
OmBloggBrukervilkårPersonvern

Decizie

M-am hotarat sa nu mai concurez in F3 si in clasele private, poate doar cu masina de veterans, pana la final de sezon cel putin pt ca mai mult obosesc pilotul si pierd puncte de rating. Asa ca o sa ma bag doar la FORMULA 2 unde este super tare si la seria particularizata!
Poate in sezonul urmator revin la decizia initiala sau voi merge mai sus...o Formula E sau Nascar! Desi as mai merge in F2, ca este frumos!

den 2015-01-28 19:21:07 av DoRuF1
Liker: 1 | Vurdering: 1.66

Mest Populære Pressemeldinger

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos