Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
OmBloggBrukervilkårPersonvern

Il motto deve essere...

...portaci a casa la vittoria della F2W o mandiamo il tuo pilota a zappare nei campi.

XD

den 2014-04-07 14:29:38 av ciccioz
Liker: 2 | Vurdering: 2.10
Dette er reaksjonen til følgende pressemelding:

L'importante è non mollare

den 2014-04-07 09:51:43 av Hakudoshi - Liker: 6 | Poengsum: 8.247

Lo scorso weekend aveva visto un ottimo Acarini piazzare la prima vittoria in F2W con annesso l'aggancio al treno podio. Le premesse erano buone per centrare almeno un'altra vittoria nel weekend successivo, ma non si erano fatti i conti con l'oste, o...

Reaksjoner på denne pressemeldingen

Muzzio dov'è?

den 2014-04-10 08:20:24 av Hakudoshi - Liker: 0 | Poengsum: 0.000

La F2W è di tutto rispetto visti i piloti che ci sono tipo Janecks e Poucette! Il tuo Muzzio dov'è? Al circolo pensionato a giocare a briscola? XD

Mest Populære Pressemeldinger

English Formula 1: Car Rankings
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?