Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
Vi bruker cookies for å forbedre spillopplevelsen og til å analysere vår trafikk. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre sosiale medier, reklame og analyse partnere.
Detaljer OK
OmBloggBrukervilkårPersonvern

Ho preso ieri la patente!

ciao a tutti ieri un tizio di nome Hakudoshi per sole mille lire mi ha veduto una patente di guida per formula 3.

Siete avvisati, non so manco distinguere il freno dall'acceleratore quindi statemi alla larga!

den 2014-02-18 22:49:09 av Lino82
Liker: 2 | Vurdering: 1.77

Mest Populære Pressemeldinger

English Formula 1: Car Rankings
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos