Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
Χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο παιχνίδι και να αναλύσουμε την επισκεψιμότητα μας. Επίσης μοιραζόμαστε τις πληροφορίες της σελίδας μας για εσάς με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταίρους διαφημίσεων και αναλύσεων.
Λεπτομέρειες OK
ΣχετικάΙστολόγιοΌροι Παροχής ΥπηρεσιώνΠολιτική Απορρήτου

Mos Nicolae

Astazi, 6 Decembrie as dori sa urez un La multi ani tuturor celor care va cheama Nicolae, Nicoleta sau diverse diminutive:) ....Sper ca a venit Mos Nicolae la toti!
Eu am mers pe varianta "decat sa raman dezamagit ca nu s-au umplut ghetele, am preferat sa imi pun slapii ca sa dea pe afara".
O zi buna va doresc, distractie placuta!

στη 2014-12-06 06:59:12 απο DoRuF1
Likes: 1 | Ταξινόμηση: 1.60

Τα Καλύτερα Δελτία Τύπου

English Formula 1: Car Rankings
English Nations Cup: Do We Have a Title Fight on Our Hands?
English Dark mode for MyRacingCareer new UI
English Porsche off to the Races in New Season!
English “Probably racist” - Ubishi opens up about MRC censorship.
English Becoming a driver / assistant for Club Lotus
Slovenščina Pokal narodov: Se obeta sprememba na vrhu?
Nederlands NMABEL presenteert nieuwe livery
Slovenščina Prevod igre
Português, Brasil Esforço sem atalhos